Training Kwaliteit

Kwaliteitswaarborging is fundamenteel voor het succes van een organisatie. Maar hoe creëer je een succesvol kwaliteitssysteem? Misschien wel de belangrijkste factor hierin is de bijdrage van medewerkers. Hun betrokkenheid en bewustzijn, zijn van essentieel belang. Kwaliteit maak je als team en daarom is het belangrijk een gezamenlijke kennis te delen over de manier waarop kwaliteit kan worden gewaarborgd.

Tijdens de interactieve training gooien wij daarom het roer letterlijk om en nemen het team mee over de figuurlijke ‘Route 66’. Aan het eind van de reis kan er op deze manier worden geantwoord op de vragen: Wat is nu kwaliteit; wat betekent het; waarom doen we het; hoe doen we het; en wat houdt ons Kwaliteitsmanagementsysteem in? Afhankelijk van de verhouding waarin het team tot het ISO systeem staat wordt ook aan ISO elementen als bijvoorbeeld de opbouw via de PDCA cirkel aandacht besteed. Door het interactieve karakter van de sessie ontstaat er een open dialoog tussen teamleden dat naar onze ervaring de samenwerking al meerdere malen tot een hoger niveau heeft gebracht. De training is geschikt voor alle medewerkers binnen de organisatie.

De training bestaat uit 2 modules waar maximaal 10 medewerkers aan kunnen deelnemen. Één  module duurt gemiddeld 3 tot 4 uur (afhankelijk van de groepsinbreng).

Onderwerpen:

  • Hoe definieer je kwaliteitkwaliteitstraining
  • Wie zijn verantwoordelijk voor kwaliteit
  • Hoe waarborg je kwaliteit
  • Hoe kijkt ISO naar kwaliteit
  • Kwaliteitsprogramma & beleid
  • Opbouw ISO kwaliteitsmanagementsysteem
  • PDCA – cirkel

Alle deelnemers ontvangen na afloop een certificaat.

> vraag offerte aan